Amnesty International Trein
© Amnesty International

Write for Rights Schrijfactie

Op maandag 10 december rijdt Amnesty’s speciale Write for Rights-trein door Nederland. Stap in op een van de stations die de trein aandoet en betreed de wereld van Write for Rights.

In de trein kun je luisteren naar inspirerende sprekers, genieten van muziek en meedoen aan workshops. Je reist samen met internationale gasten van Amnesty: mensen voor wie wij eerder op 10 december in actie kwamen. Maar bovenal kun je natuurlijk, terwijl het Hollandse landschap aan je voorbij trekt, brieven schrijven aan de vrouwen voor wie wij op 10 december in actie komen.

Reisschema

De trein vertrekt maandagochtend uit Amsterdam en rijdt vervolgens dwars door Nederland. We stoppen op tientallen stations. De exacte route maken we binnenkort bekend. Op de stations van Den Haag Holland Spoor en Amersfoort stoppen we enige tijd en organiseren we feestelijke events. ’s Avonds keert de trein weer terug naar Amsterdam.

Meereizen met de Write for Rights-trein is kosteloos. Binnenkort lees je hier meer over het in- en uitchecken bij de trein.