Delen: We delen je informatie niet met derden, lees ook ons privacy statement.

Amnesty maakt gebruik van Google Analytics om informatie te verzamelen over bijvoorbeeld de datum en de tijd waarop iemand onze websites bezoekt en welke pagina’s je daarop bekijkt. Amnesty gebruikt deze gegevens om haar websites te verbeteren, om ‘traffic’-statistieken samen te stellen (zoals de tijden van de dag of de dagen in de week waarop de websites de meeste bezoekers trekt) en om de populariteit van de verschillende onderdelen van de site te meten. Amnesty gebruikt deze data alleen geaggregeerd en kan deze niet herleiden tot een computer of individu.

Je kunt de ‘Google Analytics Opt-out Browser Add-on’ installeren om te voorkomen dat onze websites informatie over jouw bezoeken doorstuurt naar Google Analytics.

Namen: _ga en _gat

Delen: Google deelt geen anonieme data met derden.

Door een programma te installeren zoals ‘Disconnect’ voor Chrome en Firefox, kan je deze functie uitschakelen.

Personaliseren van reclame-uitingen

Amnesty maakt voor haar websites gebruik van retargeting. We gebruiken deze techniek om het internetaanbod voor jou nog interessanter te maken. Zo is het mogelijk om internetgebruikers die al eerder interesse hebben getoond in campagnes of producten van Amnesty op andere websites relevante reclame-uitingen aan te bieden. Amnesty is ervan overtuigd dat het weergeven van gepersonaliseerde reclame-uitingen voor de

Namen: _gads (Doubleclick)

Delen: Google deelt deze data met derden.

Privacybeleid