Delen: We delen je informatie niet met derden, lees ook ons privacy statement.

Naam: MyFonts

Amnesty maakt gebruik van Google Analytics om informatie te verzamelen over bijvoorbeeld de datum en de tijd waarop iemand onze websites bezoekt en welke pagina’s je daarop bekijkt. Amnesty gebruikt deze gegevens om haar websites te verbeteren, om ‘traffic’-statistieken samen te stellen (zoals de tijden van de dag of de dagen in de week waarop de websites de meeste bezoekers trekt) en om de populariteit van de verschillende onderdelen van de site te meten. Amnesty gebruikt deze data alleen geaggregeerd en kan deze niet herleiden tot een computer of individu.

Je kunt de ‘Google Analytics Opt-out Browser Add-on’ installeren om te voorkomen dat onze websites informatie over jouw bezoeken doorstuurt naar Google Analytics.

Namen: _ga en _gat
Delen: Google deelt geen anonieme data met derden.

Door een programma te installeren zoals ‘Disconnect’ voor Chrome en Firefox, kan je deze functie uitschakelen.

Personaliseren van reclame-uitingen

Namen: _gads (Doubleclick)
Delen: Google deelt deze data met derden.

Facebook pixel

Amnesty maakt voor remarketing en conversietracking gebruik van de zogenaamde Facebook Pixel. Dit is een stukje JavaScript-code die bijhoudt welke pagina’s bezoekers van Amnesty bekijken. Hierdoor kan Amnesty het gebruik van haar website(s) meten en haar doelgroepen leren kennen. Zo kunnen bezoekers die eerder onze website hebben bezocht, een advertentie op Facebook getoond krijgen. Ook kan onze advertentie getoond worden aan vergelijkbare doelgroepen die onze website nog niet hebben bezocht.
De pixel meet daarnaast de conversie vanuit Facebook. Aan de hand daarvan kan Amnesty haar advertentiecampagnes meten en volgens aanscherpen of nieuwe doelgroepen aanboren. Amnesty is hierdoor in staat effectiever en gerichter te adverteren op Facebook.

Pixel-ID: 278864772453530
Eigenschappen: Amnesty kan na 180 dagen geen gebruik meer maken van de gegevens. Facebook koppelt uw gegevens aan uw eigen Facebook-account en bewaart deze gegevens totdat u uw account verwijderd, tenzij Facebook deze gegevens niet langer nodig heeft. Hoe Facebook omgaat met uw gegevens, leest u terug in het privacy statement van Facebook.

Privacybeleid

Versie mei 2018