Collecteweek 2017

Van 5 t/m 11 maart 2017 gingen onze collectanten langs de deuren. Duizenden vrijwilligers gingen de straat op of stelden in winkelcentra de vraag om Amnesty’s strijd tegen mensenrechtenschendingen te steunen. Geef ook, geef om vrijheid!

© Amnesty International (foto: Karen Veldkamp)

Collectant gemist?

€ 1.388.826,-

is er tot nu toe opgehaald tijdens de Collecteweek 2017

© Amnesty International (foto: Karen Veldkamp)

Online collecteren

Wist je trouwens dat het ook mogelijk is om het hele jaar door online te collecteren voor Amnesty? Via de online collectebus van Amnesty kun je heel eenvoudig online je vrienden om een kleine bijdrage vragen in de strijd voor mensenrechten.

Maak je eigen online collectebus
© Amnesty International (foto: Jorn van Eck)

Collectanten

Wil je in 2018 ook meehelpen als collectant?  Dan kan je je hier alvast aanmelden voor volgend jaar. Ben je al collectant en zoek je informatie of heb je vragen? Ga dan naar de informatiepagina.

Meld je aan als collectant Informatie voor collectanten