Collecteweek Amnesty

Amnesty International is volstrekt onafhankelijk en onpartijdig. Amnesty is niet gebonden aan enige regering, politieke ideologie, religie of economisch belang. Amnesty neemt voor onderzoek, lobby en actie geen geld aan van overheden. En wordt voornamelijk gefinancierd door giften van leden en donateurs, en door inkomsten uit de landelijke collecteweek. De Collecteweek is daarom enorm belangrijk voor Amnesty International. De landelijke collecteweek van Amnesty is in 2018 van 11 tot en met 17  maart.

© Amnesty International (foto: Karen Veldkamp)

Collecte Amnesty International

€ 1.432569,-

is er opgehaald tijdens de Collecteweek 2017

Collectanten

Wil je in 2018 ook meehelpen als collectant?  Dan kan je je hier alvast aanmelden voor volgend jaar. Ben je al collectant en zoek je informatie of heb je vragen? Ga dan naar de informatiepagina.

Meld je aan als collectant Informatie voor collectanten

© Amnesty International (foto: Karen Veldkamp)

Collectecoördinatoren

Wil je in 2018 ook meehelpen als collectecoördinator?  Dan kan je je hier alvast aanmelden. Ben je al collectecoördinator en zoek je informatie of heb je vragen? Ga dan naar de informatiepagina.

Meld je aan als coördinator Informatie coördinatoren

MAS Collecte foto