Schrijfmarathon 2017

Bedankt voor jullie keiharde inzet! Het is hartverwarmend om te zien dat zoveel mensen op zo’n 600 plekken in Nederland en online brieven schreven tegen onrecht. Tot nu toe zijn er ruim 100.000 brieven geteld. Jullie kwamen massaal op voor de rechten van mensen die gevangenzitten, gemarteld zijn of worden bedreigd. Wil je vaker samen met anderen strijden tegen onrecht? Meld je dan aan voor onze spoedacties of word lid van Amnesty.

Meld je aan voor acties Word lid van Amnesty

Blijf actievoeren

Het hele jaar door hebben mensen dringend onze steun nodig. Blijf brieven schrijven en geef je op voor Amnesty’s urgent actions. Met dit wereldwijde netwerk kunnen we razendsnel in actie komen als iemand in gevaar is. Dat werkt!

Meld je aan
Amnesty Zwitserland demonstreert tegen de voorgenomen executie van de Iraanse Sakineh Ashtiani