Schrijfpakket Write for Rights
© Karen Veldkamp/ Amnesty International

Download jouw schrijfpakket voor Write for Rights en kijk de livestream!

Write for Rights is dé jaarlijkse schrijfactie tegen onrecht. Honderdduizenden mensen wereldwijd schrijven brieven die levens veranderen. Je kun het materiaal hier downloaden. Op 10 december organiseerden we een speciale livestream voor Write for Rights, een programma vol muziek, inspirerende gasten uit binnen- en buitenland en live-verbindingen met schrijvende mensen in het hele land. Als je de livestream gemist hebt, kun je deze via deze link terugkijken.

Hoe verstuur ik mijn brieven?

Wat fijn dat je dit jaar brieven hebt geschreven. Om de brieven te versturen kun je deze het best in aparte kleine enveloppen stoppen. Deze kleine enveloppen kunnen vervolgens in een grote envelop, die je gefrankeerd opstuurt naar: X2X Worldwide Express, Oldengaarde 19, 1083TC Amsterdam.

Heb je zelf een schrijfactie georganiseerd en moet je heel veel brieven opsturen? Volg dan de volgende handleiding en lees hoe het versturen van grotere pakketten in zijn werk gaat.

Wij zijn daarnaast heel erg benieuwd naar het totaal aantal geschreven brieven dit jaar. Je kunt via het telformulier doorgeven hoeveel brieven je hebt geschreven, zodat wij het overzicht up-to-date kunnen houden.