De Afghaanse asielzoeker Hasan Remezonei en zijn gezin op een parkeerplaats in de Indonesische stad Batam. Het aantal asielzoekers in Indonesië groeit; ze komen er vast te zitten, terwijl ze het liefst asiel zouden krijgen in landen als Nieuw-Zeeland en Australië.
© Ulet Ifansasti / Getty Images

Op 24 juni wordt het jaarverslag ter goedkeuring aan de Ledenraad voorgelegd.

Download het Jaarverslag 2016 Download de volledige Jaarrekening Lees onze eerdere jaarverslagen en jaarrekeningen

• Vier mannen zonder verblijfsrecht die eerst in de Amsterdamse Vluchtkerk woonden. Hier hebben ze onderdak gevonden in de kelder van het Wereldhuis, ook in Amsterdam.
    © Elmer van der Marel / Beeldunie

Mensen zonder verblijfsrecht

• Onze prioriteiten

Etnisch profileren

• Een gezin loopt door de velden in de buurt van een provisorisch opvangkamp bij Idomeni, Griekenland.