© Photo by Brian Chan on Unsplash

Feest? Start je eigen inzamelactie.

Wij vinden het geweldig dat jij een inzamelingsactie voor ons wilt beginnen. Wij hebben veel prachtige acties voorbij zien komen, variërend van mensen die geld voor Amnesty inzamelden ter gelegenheid van hun huwelijk, actiehelden die hun verjaardag vierden en een donatie vroegen, tot gepensioneerden die in plaats van cadeaus om giften vroegen. Elk feest, groot, klein, ludiek of knotsgek vinden wij fantastisch. Samen zorgen we er ook voor dat martelingen stoppen, dat onschuldige mensen vrijkomen en misdadigers worden berecht.

Start je actie   Meer informatie

Zij gingen je voor …

• Paul en Marieke

Paul en Marieke haalde al €1210 op: "we hebben het goed samen en leven in overvloed. Daarom willen we met de giften voor ons feest het belangrijke werk van Amnesty ondersteunen. Iedere bijdrage maakt ons blij!"

• Radboud en Maria

Radboud en Maria zijn 40 jaar getrouwd en zamelen €900 in voor mensenrechten: "net als 40 jaar geleden een mooi cadeau"

• Hetty Bontkes

Hetty werd 50 en zamelde €410 in voor Amnesty: "Amnesty werkt wereldwijd aan gelijkheid en eist gerechtigheid voor de slachtoffers van mensenrechtenschendingen. Helaas is dit nog steeds hard nodig."

• Karen

Karen vierde haar 50ste verjaardag en zamelde €550 in: "het mooist denkbare cadeau voor mij is om samen de wereld weer een beetje beter te maken voor mensen die worden aangevallen, gevangengezet of gemarteld. Alleen om wat ze denken of wie ze zijn."