Kom in actie!

Meld je aan en ontvang acties per e-mail of SMS

Kies een actievorm die bij jou past en meld je aan!

© Jorn van Eck / Amnesty International

Spoedacties per e-mail

Razendsnel actievoeren als iemand in gevaar is? Geef je dan op voor de supersnelle spoedacties. Als iemand in gevaar is, ontvang je per e-mail een oproep. Met één druk op de knop steun je de actieoproep.

Maximaal 3 e-mails per maand.

Spoedacties per SMS

Ontvang ongeveer twee keer per maand een sms van Amnesty met een urgente actie. Je hoeft slechts ‘JA’ terug te sms’en om de petitie te ondertekenen. Snel en simpel.

Maximaal 2 sms-acties per maand. Kosten: €0,50 per deelname aan één actie.

Schrijfacties Write for Rights

Kom in actie tegen onrecht met onze schrijfacties. Door mee te doen help je mensen die jouw steun hard nodig hebben, zoals gewetensgevangenen en mensenrechtenverdedigers. Brieven schrijven is Amnesty’s meest beproefde actiemethode. Postzakken vol brieven maken indruk op autoriteiten van landen die mensenrechten schenden.

Je ontvangt iedere maand een e-mail met daarin drie tot vijf schrijfacties.

Online brieven versturen

Amnesty verspreidt iedere dag verspreidt  Urgent Actions voor mensen in gevaar. Bijvoorbeeld voor activisten die zijn opgepakt of worden gemarteld. Meedoen is eenvoudig: via onze website maak je razendsnel je eigen brief.

Maximaal 2 e-mails per maand.

Stuur een groetenkaartje

Met jouw persoonlijke bericht een mensenrechtenactivist of gewetensgevangene steunen? Stuur met een paar klikken een online groetenkaartje! Meld je nu aan voor de oproepen om af en toe een groetenkaartje te sturen (of verstuur direct een kaartje!).

Maximaal 6 e-mails per jaar.

Aanmelden Direct kaartje sturen

Meld je ook aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief

Blijf op de hoogte!

inschrijven nieuwsbrief