
Facilitair (technisch) medewerker
Wij zoeken een facilitair (technisch) medewerker, voor 32 uur per week, die zo spoedig mogelijk kan beginnen.
Wil jij met jouw technische en servicegerichte instelling bijdragen aan het mensenrechtenwerk van Amnesty International? Dan zoeken wij jou!
Waar ga je werken?
Amnesty International werkt voor mensenrechten. Die waarborgen vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid. Amnesty doet onderzoek, voert actie en steunt verdedigers van mensenrechten wereldwijd. In Nederland telt de organisatie ruim 280.000 leden en donateurs. Op het kantoor in Amsterdam werken 130 betaalde medewerkers en 40 vrijwilligers en stagiairs. Als Amnesty International willen wij een afspiegeling zijn van de samenleving.
Als facilitair medewerker werk je binnen het team beheer, dat onderdeel is van de afdeling bedrijfsvoering. Deze afdeling bestaat uit meer dan 30 medewerkers verdeeld over de teams: beheer, financiën, human resources, directiesecretariaat, service center, data en IT. Samen zorgen zij ervoor dat de inhoudelijke afdelingen van Amnesty hun werk optimaal kunnen doen. De teams kenmerken zich door een professionele en dienstverlenende werkwijze, waarbij ze anticiperen op ontwikkelingen en behoeften binnen de organisatie.
Je komt terecht in het team beheer, dat bestaat uit vier medewerkers en een vrijwilliger.
Wat ga je doen?
- Je faciliteert de dagelijkse processen op het gebied van beheer.
- Je rapporteert aan de facilitair coördinator.
- Je draagt zorg voor het naleven van de huisregels.
- Je voert reparaties en klein onderhoud uit aan het gebouw, terrein en inventaris.
- Je bent aanspreekpunt voor medewerkers bij vragen over het pand en facilitair beheer.
- Je verzorgt de ombouw en vergadervoorzieningen en ondersteunt bij evenementen.
- Je beheert het gereedschap en de voorraad van diverse materialen.
- Je ondersteunt bij interne verhuizingen.
- Je signaleert en controleert het functioneren en de veiligheid van apparaten en installaties.
- Je signaleert en adviseert over verbeterpunten in en rondom het gebouw en terrein.
- Je maakt deel uit van het BHV-team (bedrijfshulpverlening).
Wie zoeken we?
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt relevante en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent een aanpakker en voelt je verantwoordelijk voor je werk.
- Je beschikt over sterke sociale en communicatieve vaardigheden.
- Je hebt een flexibele instelling en bent bereikbaar buiten kantooruren indien nodig.
Wat zijn je arbeidsvoorwaarden?
- Een contract voor bepaalde tijd voor de duur van één jaar voor 32 uur per week.
- Een salaris van minimaal € 3.487,35 en maximaal € 4.649,80 bruto per maand bij een 40-urige werkweek, afgestemd op basis van opleiding, ervaring en competenties.
- Er is sprake van pensioensopbouw.
- Je werkt in hartje Amsterdam aan de Keizersgracht. Hier kun je werken, collega’s ontmoeten en heerlijk lunchen in de grote stadstuin.
- De mogelijkheid om werk en privé goed te combineren, omdat we hybride werken en je vakantie-uren kunt kopen en -verkopen.
- Je kunt deelnemen aan ons fietsplan en tegen een aantrekkelijk tarief sporten.
- Amnesty stimuleert groene mobiliteit en reizen met het openbaar vervoer. Woon je buiten Amsterdam? Dan worden de reiskosten met het OV – gebaseerd op woon-werkverkeer – vergoed (2e klasse)
Hoe kan je solliciteren?
Voor meer informatie over de functie kun je op werkdagen contact opnemen met Marius Bouman via m.bouman(a)amnesty.nl. Je sollicitatiebrief en CV ontvangen wij graag uiterlijk op 12 oktober a.s. Je kunt gebruik maken van het sollicitatieformulier voor deze functie hieronder. De brief kan worden gericht aan Dagmar Oudshoorn, directeur.