28 - 30 september 2018 Checkpoint Changemakers

Check-in met jouw interesse/check-out als activist!

EFFE CHECKEN:

• Durf jij je nek uit te steken voor mensenrechten?
  • Zou jij wel eens een activist willen ontmoeten?
  • Wil jij graag in actie komen?

Ben jij tussen de 16 en 23 jaar en denk jij bij deze punten; check, check, check. Dan ben jij de activist-in-spe die wij zoeken!

WIE, WAT, WAAR, WANNEER?

Kom naar Checkpoint Changemakers: het eerste gezamenlijke jongerenweekend van Amnesty Nederland en Amnesty Vlaanderen. Ontmoet andere jongeren die zich ook willen inzetten voor mensenrechten. Een weekend vol verdieping, workshops, ontmoetingen met activisten, persoonlijke verhalen en ACTIE! Het weekend vindt plaats van 28 tot en met 30 september en is speciaal bedoeld voor jongeren tussen de 16 en 23 jaar. Met circa 50 andere jongeren uit Vlaanderen en Nederland verblijf je een heel weekend samen in hostel Roots in Tilburg. We verzamelen vrijdag aan het eind van de middag en gaan vrijdagavond gezamenlijk van start. Het weekend duurt tot en met zondag, dan sluiten we samen af met een vette actie!

WAT KOST DAT?

Voor het weekend betaal je inschrijfkosten van €20. Dit is voor de accommodatie, eten en voor de workshops! Als je je inschrijft voor het weekend, reserveren we een plekje voor je. Na aanmelding krijg je meer info over de betaling via de mail en heb je drie dagen om je inschrijfgeld te betalen. Is dit gelukt, dan ben je definitief ingeschreven! Benieuwd hoe het jongerenweekend van Amnesty Vlaanderen vorig jaar was, check it out! Heb je nog verdere vragen?
Laat het even weten via checkpointchangemakers@amnesty.nl!

We zitten vol!