Let’s Talk About Yes! goes Women’s March: Protest Sign Creation Session

*English below*

Maak met Amnesty protestborden tegen seksueel geweld
Zaterdag 5 maart gaat Amnesty’s campagne Let’s Talk About YES naar de Women’s March in Amsterdam. Ga je ook mee? We laten ons horen tegen seksueel geweld en victim blaming. Amnesty International wil dat de nieuwe wet tegen verkrachting die in de maak is, zo snel en goed mogelijk wordt aangenomen.

Van 10.00 tot 11.30 uur komen we in Paradiso bij elkaar om protestborden te maken. Wij zorgen voor materialen en koffie, jij hoeft alleen je geïnspireerde zelf mee te nemen. Als je toevallig nog een stuk karton hebt liggen, mag je dat meenemen! Om 11.30 uur gaan we gezamenlijk naar de Women’s March.

Vanwege de maximumcapaciteit werken we met een vooraanmelding. Geef je zo snel mogelijk op via dit formulier.

In Paradiso gelden coronamaatregelen, en om binnen te komen heb je een geldig coronabewijs nodig.

——–

Make protest signs against sexual violence with Amnesty

Amnesty’s Let’s Talk About YES! campaign is attending the Women’s March in Amsterdam on March 5. We will raise our voice against sexual violence and victim blaming. Amnesty International wants new Dutch law against rape to be passed as quickly and effectively as possible.

We will come together in Paradiso from 10.00 to 11.30 to make protest signs. We will provide materials and coffee, you just need to bring your inspired self. However, if you happen to have a piece of cardboard lying around, you can take it with you! We will head to the demonstration together at 11.30.

Due to Paradiso’s maximum capacity, we work with a pre-registration form. Register as soon as possible using the form below.

There are measures against covid in place at Paradiso. You will be asked to show a valid covid certificate upon entry.

Let’s Talk About Yes! goes Women’s March: Protest Sign Creation Session
opt in
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.