Steun Amnesty nú met jouw donatie

Deel:
Alternative text

Met jouw donatie zet Amnesty International zich in voor de duizenden slachtoffers van mensenrechtenschendingen. Om onafhankelijk te blijven, neemt Amnesty voor de uitvoering van onderzoek en acties geen geld aan van overheden. Daarom zijn wij in ons werk afhankelijk van donaties van mensen zoals jij.

1. Frequentie

2. Ik wil geven

3. Uw gegevens

dd-mm-jjjj
Adresgegevens

3. Betaalwijze

Ik machtig hierbij Amnesty bovengenoemd bedrag van onderstaande rekeningnummer af te schrijven.

Privacy

Amnesty International vindt jouw privacy erg belangrijk en zal dan ook zorgvuldig met je persoonsgegevens omgaan. Wij gebruiken je gegevens voor onze administratie, om je te informeren over ons werk, om je steun te vragen voor acties en voor incidentele verzoeken om bijdragen. Je gegevens worden niet verstrekt aan derden. Je kunt je gegevens op ieder moment opvragen of laten wijzigen via de ledenadministratie. Hier kun je ook terecht indien je niet langer op de hoogte wilt blijven van onze activiteiten.

CBFAmnesty International Nederland voert het keurmerk van het CBF, het Centraal Bureau Fondsenwerving. Dit betekent dat er streng gelet wordt op de bestedingen van Amnesty. Meer weten wat Amnesty doet met jouw donatie? Bekijk Amnesty's bestedingen in het Jaarverslag 2012.

Steun Amnesty op een andere manier

Pride Fonds

Chicoco Radio

Belastingvoordeel