© Copyright Amnesty International / Pierre Crom

Aanmelden festivalvrijwilligers

Amnesty staat dit jaar weer op Pinkpop om actie te voeren voor de mensenrechten. Lijkt het jou leuk om met ons mee te gaan van 20 tot en met 24 juni? Meld je dan nu aan. We zoeken enthousiaste vrijwilligers die ons helpen met actie voeren, gesprekken voeren met bezoekers, spelletjes begeleiden en onze speciale protestbord-speldjes-machine bemensen. Er is natuurlijk ook nog tijd om met elkaar te genieten van het festival!

Aanmelden festivalvrijwilligers Pinkpop

Meld je aan!
Geboortedatum (date of birth)(Verplicht)
De organisatie van de festivals is verplicht om deze informatie van iedereen werkzaam op het terrein te hebben. The organisation of the festivals is obligated to have this information on everybody working at the festival on hand.
Adresgegevens
Festivals
Geef hier aan of je beschikbaar bent voor alle dagen Pinkpop (5 dagen, 20/24 juni) Check the box if you are available for the entire festival. (5 days, )
Upload je foto
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 20 MB.
We krijgen ieder jaar meer aanmeldingen dan dat we mensen kunnen meenemen. Laat hier weten waarom jij het belangrijk en leuk vindt om in actie te komen voor Amnesty. / There is place for a limited number of people we can take to the festivals. Let us know why we should take you! We base our selection on the motivation you can leave here.
Om onze vrijwilligers op festivals in te kunnen zetten verwerkt Amnesty persoonsgegevens. Je leest hierover in onze privacy verklaring. Daarnaast zullen wij persoonsgegevens van onze festivalvrijwilligers doorgeven aan de festivalorganisatoren voor registratie en festivaltoegang.
Amnesty processes personal data to be able to deploy our volunteers at festivals. You can read about this in our privacy statement. In addition, we will pass on personal data of our festival volunteers to the festival organizers for registration and festival access.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.