Online collecteren: doe je mee?
© Amnesty International

Bijdrage aan collecte

Wij draaien de collecte om! Wij vinden dat de veiligheid van onze collecte-vrijwilligers en de mensen bij wie zij aan de deur komen het allerbelangrijkst. Daarom hebben we besloten dit jaar niet bij jou aan te bellen. Dat was even slikken, want jaarlijks levert de collecte maar liefst € 1.200.000 op. Met dat geld kunnen wij opkomen voor mensen die ten onrechte gevangenzitten, worden gemarteld of worden gediscrimineerd om wat ze zeggen of wie zij zijn.

Wij vinden het ontzettend fijn dat jij de weg hebt gevonden naar onze ‘collectebus’. Want elke gift is erg welkom. Wij willen dat je weet dat ook jouw inzet er echt toe doet. Of je nou digitaal gaat collecteren of een gift doet, wij en de mensen voor wie wij opkomen, waarderen het enorm en hebben je hard nodig.

Samen kunnen we de wereld een beetje rechtvaardiger maken.

Anoniem doneren

Wil je liever geen persoonlijke gegevens invullen? Maak dan je bijdrage over naar NL14 RABO 0303460326 o.v.v. Collecteweek 2021 of maak gebruik van Amnesty’s online collectebus.

Doneren vanuit het buitenland

Je woont buiten Nederland maar je wilt graag Amnesty International Nederland steunen? Maak dan gebruik van deze pagina. Alvast bedankt voor je steun!

Nieuwsbrief en SEPA

Nieuwsbrief:Als lid of donateur van Amnesty International ontvang je maandelijks het belangrijkste actienieuws per e-mail en gebruiken wij je e-mailadres om je incidenteel te kunnen informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Wil je minder of geen e-mail meer ontvangen, dan kun je je op elk moment afmelden voor deze e-mails via de afmeldmogelijkheid in elk bericht dat je ontvangt of via ons contactformulier.

SEPA: Met een machtiging geef je toestemming aan Amnesty International om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om het overeengekomen bedrag van je rekening af te schrijven, en aan jouw bank om doorlopend het overeengekomen bedrag van jouw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Amnesty International. Als jij het niet eens bent met de afschrijving kan je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met de bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.

Jouw donatie

Betalen via iDEAL
Betalen via machtiging

Met het versturen van dit formulier geef je ons toestemming om de incasso uit te voeren.