Bedek je mond, niet je mening.

Iedereen heeft recht op betrouwbare informatie. Daarom is het vrije woord voor journalisten en verdedigers van mensenrechten cruciaal voor een vrije samenleving. Zij stellen onrecht aan de kaak en verdedigen zo de rechtsstaat. Helaas zitten regeringen vaak niet te wachten op een kritische mening of verbieden ze berichten die onderdrukking en machtsmisbruik openbaren. Sinds onze oprichting strijden we voor de vrijlating van mensen die zich niet de mond laten snoeren.

Strijd met ons mee en laat ook zien dat je de vrijheid van meningsuiting belangrijk vindt! Word lid van Amnesty en ontvang gratis het mondkapje ‘Bedek je mond, niet je mening’.

Je bent al lid voor 15 euro per jaar. Je hoeft alleen het formulier in te vullen. Je kunt altijd opzeggen.

Meer weten over wat het lidmaatschap inhoudt? Hier lees je er meer over.

Doneren vanuit het buitenland

Je woont buiten Nederland maar je wilt graag Amnesty International Nederland steunen? Maak dan gebruik van deze pagina. Alvast bedankt voor je steun!

Nieuwsbrief en SEPA

Nieuwsbrief:Als lid of donateur van Amnesty International ontvang je maandelijks het belangrijkste actienieuws per e-mail en gebruiken wij je e-mailadres om je incidenteel te kunnen informeren over onze werkzaamheden of om je steun te vragen. Wil je minder of geen e-mail meer ontvangen, dan kun je je op elk moment afmelden voor deze e-mails via de afmeldmogelijkheid in elk bericht dat je ontvangt of via ons contactformulier.

SEPA: Met een machtiging geef je toestemming aan Amnesty International om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar jouw bank om het overeengekomen bedrag van je rekening af te schrijven, en aan jouw bank om doorlopend het overeengekomen bedrag van jouw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Amnesty International. Als jij het niet eens bent met de afschrijving kan je deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met de bank. Vraag jouw bank naar de voorwaarden.

Stop onrecht. Steun Amnesty

Je bent al lid met een jaarlijkse bijdrage van € 15,-. Een hogere bijdrage is van harte welkom.

Betalen via iDEAL
Betalen via machtiging

Met het versturen van dit formulier geef je ons toestemming om de incasso uit te voeren.