Trugbliek avondje gerechtigheid

Het was me het avondje wel...

Korte terugblik op het Avondje Gerechtigheid

Avondje Gerechtigheid: een korte terugblik

Onder dit motto genoten in februari meer dan 8.400 mensen van een heerlijk Iraans diner. Graag blikken we kort terug op dit Avondje Gerechtigheid, een avond waarop de deelnemers aandacht vroegen voor de benarde mensenrechtensituatie in Iran.

Boxen verkocht

De Iraanse editie van een Avondje Gerechtigheid is met de verkoop van 1.952 boxen en 8.400 deelnemers een groot succes geworden!

Tomaten

In totaal zijn er meer dan 12.000 tomaten verwerkt. Bij de vorige editie van een Avondje Gerechtigheid kregen we als feedback dat de voorbereiding wat veel werk was. Daar hebben we deze keer rekening mee gehouden.

8,6

Rapportcijfer

We hebben van meer dan 1.490 deelnemers een evaluatie ontvangen. Zij gaven het Avondje Gerechtigheid gemiddeld een 8,6. Daar zijn we heel blij mee!

Heerlijk eten en iets goeds doen

Die twee kwamen samen in het Avondje Gerechtigheid. Deelnemers steunden de Iraniërs door een maaltijdbox te bestellen waar alles in zat om zelf een bijzonder Iraans diner te bereiden van onze kok Nastaran: alle ingrediënten, een receptenboekje, servetten en meer. En alles wat nodig was voor een mooie Iraanse avond met goede gesprekken aan de hand van conversatiestarters. Zo creëerden zij meer bewustzijn over de situatie van de Iraniërs. Samen deden zij iets leuks en iets goeds tegelijkertijd. En met de opbrengst steunden zij het werk van Amnesty voor onder andere de Iraniërs.

Het was een geweldig leuke ervaring. Goed initiatief waarmee wij kunnen kennismaken met en genieten van een ander land en gelijktijdig het goede werk van Amnesty sponsoren. Prima stof tot nadenken met de kaartjes!

Avondje gerechtigheid: Nodig je vrienden uit, bestel onze heerlijke Iraanse maaltijdbox en bespreek samen wat jullie bezighoudt

Rapportcijfer: 8,6

Complimenten. Echt een goede manier om ons, deelnemers aan het Avondje Gerechtigheid, zowel de mooie kant van de cultuur te laten zien met het eten, maar toch ook ons te voorzien met de politieke situatie van het land. Zo verdienen nóg meer landen en de vaak vriendelijke inwoners méér aandacht en dus ondersteuning.

Avondje Gerechtigheid Iran