© © Roy Beusker Fotografie

Amnesty ontvangt € 3,6 miljoen van de Nationale Postcode Loterij!

Tijdens het Goed Geld Gala op 4 maart heeft de Nationale Postcode Loterij een cheque ter waarde van 3,6 miljoen euro aan ons overhandigd! Dit is een enorm bedrag, dat voor Amnesty International van grote waarde is.

Al sinds 1996 ontvangt Amnesty International een jaarlijkse bijdrage van de Nationale Postcode Loterij. Deze bijdrage is voor ons een belangrijke bron van inkomsten en stelt ons in staat ons werk op het gebied van mensenrechten voort te zetten.

Wij bedanken alle deelnemers van de Nationale Postcode Loterij heel hartelijk voor deze royale bijdrage! Dankzij deze gift kunnen wij meer onderzoek doen, meer acties voeren en meer slachtoffers van mensenrechtenschendingen steunen.

Heel veel dank

Amnesty International is onafhankelijk en onpartijdig en ontvangt voor haar onderzoek en acties geen subsidie van de overheid. We zijn als organisatie dan ook voor een groot deel afhankelijk van donaties van supporters. En precies daarom is de steun van de deelnemers van de Nationale Postcode Loterij zo belangrijk. Dus nogmaals veel dank voor de gulle bijdrage!

Lees meer over de Nationale Postcode Loterij of bezoek de website van de Loterij.

Meer over dit onderwerp