22 Februari: Introductietraining Apeldoorn

Vrijwilligers zijn de motor van Amnesty. Er zijn allerlei typen actieve vrijwilligers: Je kunt in je eigen woonplaats acties organiseren met een lokale (studenten)groep. Of je gaat aan de slag als festivalvrijwilliger, collectant of gastdocent. Of je doet nóg iets anders.

Tijdens deze training krijg je meer informatie over Amnesty als organisatie, onze missie en werkwijze, en over mensenrechten in het algemeen. Daarnaast willen we je graag kennis laten maken met de verschillende manieren waarop je betrokken kunt zijn bij Amnesty als vrijwilliger. Samen kijken we hoe jouw talenten en interesses het beste tot zijn recht kunnen komen. Je leert daarnaast ook andere vrijwilligers uit jouw regio kennen.

Meld je nu aan in jouw regio

Amnesty organiseert door het hele land introductietrainingen voor nieuwe vrijwilligers. De eerstvolgende training in de regio Noordoostpolder, Overijssel en Gelderland is op zaterdag 22 februari van 10.00-15.30 uur in Tot2021 in Apeldoorn. De trainers zijn Eva Romviel en Gaby Jansen. Deelname is gratis, inclusief vegetarische lunch, aanmelden is verplicht. Geef je op voor deze training via het aanmeldformulier.

In 2020 zijn er ook nog introductietrainingen gepland op zaterdag 18 april in Nijmegen en zaterdag 7 november in Zwolle. Meld je nu aan!