Groep Delft zoekt groepsleden

2-4 uur per week uur per week – vrijwilligersfunctie, in Zuid-Holland – Zeeland

Kan jij je identificeren met Amnesty’s activiteiten ter bescherming van de mensenrechten ? En voel je er wat voor om hier op vrijwillige basis actief een bijdrage aan te leveren? Wellicht ben jij dan geschikt om ons team te komen versterken. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste vrijwilligers om onze activiteiten uit te breiden.

Wie zoeken we?

Er zijn verschillende activiteiten die je als groepslid kan oppakken. En er zullen vast dingen zijn waar je je mee bezig kunt houden en waar je voldoening uit kunt halen. Het tonen van initiatief, enthousiasme en representativiteit is van belang.

Een greep uit de activiteiten die in Delft worden georganiseerd:

• Amnesty-activiteit rondom Lichtjesavond
  • Movies that Matter on Tour (1 keer per maand film met nabespreking)
  • Bijdragen aan onze acties gericht op Midden-Amerika
  • Meedoen aan landelijke campagnes van Amnesty
  • Organisatie van een debatavond

Wat bieden we?

Naast dat het veel voldoening oplevert om je op lokaal niveau in te zetten voor de mensenrechten, krijg je ook de kans in ons gezellige team te werken. De groep bestaat uit bijna afgestudeerden en vrijwilligers met enige jaren werkervaring. Deze groep van enthousiaste vrijwilligers is een perfecte omgeving om je communicatieve en coördinerende vaardigheden te ontwikkelen. Omdat de functie gemiddeld 10-15 uur per maand in beslag neemt en flexibel van aard is, kan de functie een prima aanvulling zijn op een (betaalde) baan en/of studie.

Elke eerste maandag van de maand komen wij in Delft (of omgeving) bijeen om bovenstaande activiteiten te coördineren. Vanwege de continuïteit vragen we van onze vrijwilligers of zij voor langere tijd beschikbaar willen zijn.

Interesse in deze functie?

Stuur dan een e-mail met korte motivatie aan: groepdelft@gmail.com

Meer weten over Amnesty Delft? Bezoek onze website: www.delft.amnesty.nl