© Amnesty International

Stagiair Fondsenwerving en Marketing (MBO)

Amnesty International werkt voor mensenrechten. Die waarborgen vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid. Amnesty doet onderzoek, voert actie en steunt verdedigers van mensenrechten wereldwijd. Wij zoeken collega’s die diversiteit en inclusie belangrijk vinden. In Nederland telt de organisatie ruim 260.000 leden en donateurs. Op het kantoor in Amsterdam werken 120 betaalde medewerkers en 60 vrijwilligers.

Wij zijn op zoek naar een stagiaire Fondsenwerving en Marketing (MBO).

Wie zijn wij?

Bij de afdeling Fondsenwerving & Communicatie zorgen we dat mensen lid worden van Amnesty International én dat zij lid blijven: dit doen we door verschillende kanalen in te zetten. Hierbij kan je denken aan straat- en deur-en-deur werving, telemarketing, direct mails, verkoop via de webshop en online werving.

Stage binnen het team particulieren houdt in dat je kennismaakt met verschillende marketingkanalen. Wij zoeken een stagiair voor de afdeling Fondsenwerving & Communicatie in het team particulieren op het kantoor in Amsterdam. Dit team bestaat uit 8 personen.

Wat ga je doen?

• Je ondersteunt het team bij verschillende projecten en werkzaamheden die zeer uiteenlopend kunnen zijn, alle facetten van fondsenwerving en de marketingkanalen komen aan bod. Een stage waarbij leren en plezier voorop staan.
  • Naast het meedraaien met de wekelijkse werkzaamheden is er uiteraard ook ruimte om aan een opdracht van school te werken.

Wie ben jij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair die het leuk vindt om te werken in een team, maar ook zelfstandig aan de slag kan. Je hebt een open houding, een kritische blik en een goed gevoel voor cijfers en details. Je bent communicatief sterk, werkt nauwkeurig, volgt een MBO-4 opleiding Marketing en Communicatie en spreekt en schrijft uitstekend Nederlands.

We blijven werken aan een organisatie waar alle talenten zich thuis voelen. Voor een diverse samenstelling van ons team zijn we in het bijzonder geïnteresseerd in kandidaten met een multiculturele achtergrond. Maar natuurlijk verwelkomen we alle aanmeldingen!

Jouw beschikbaarheid

Je stageperiode kan in overleg worden vastgesteld. In deze periode ben je idealiter tussen de 20 en 40 uur per week werkzaam op ons kantoor in Amsterdam. Twijfel je of het past binnen jouw studie? Neem gerust even contact op met Nancy van Putten (n.vanputten@amnesty.nl).

Wat biedt Amnesty?

• Je krijgt een stagevergoeding van € 267,63 (bruto op basis van 40 uur/week).
  • Je maakt een verschil bij een van de grootste mensenrechtenorganisaties ter wereld.
  • Je doet ervaring op bij een professioneel team binnen een NGO.
  • Je komt terecht in een bevlogen team van marketeers.

Solliciteren?

Voor meer informatie over deze stageplek kun je contact opnemen met Nancy van Putten (n.vanputten@amnesty.nl) of met Ferhat Kaplan (f.kaplan@amnesty.nl)

Solliciteren kan je via het sollicitatieformulier hieronder.