werken bij Amnesty
© Amnesty International

Stagiair Fondsenwerving en Marketing

Amnesty International werkt voor mensenrechten. Die waarborgen vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid. Amnesty doet onderzoek, voert actie en steunt verdedigers van mensenrechten wereldwijd. Wij zoeken daarom collega’s die diversiteit en inclusie belangrijk vinden. In Nederland telt de organisatie ruim 250.000 leden en donateurs. Op het kantoor in Amsterdam werken 120 betaalde medewerkers en 50 vrijwilligers.

Wij zoeken een stagiair voor Fondsenwerving en Marketing.

Ben je geïnteresseerd in mensenrechten? Ben je goed met cijfers, zoek je ook nog eens een stageplek? Lees dan snel verder!

Het team

Jij maakt onderdeel uit van de afdeling Fondsenwerving en Marketing op het landelijk secretariaat van Amnesty International.

Wat ga je doen?

Naast het meedraaien met de wekelijkse werkzaamheden is er uiteraard ook ruimte om aan een opdracht van school te werken.

Jouw profiel

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair die het leuk vindt om zelfstandig te werken in een team, je hebt een open houding, een kritische blik en een goed gevoel voor cijfers. Je bent communicatief sterk, volgt een MBO4 opleiding en spreekt en schrijft uitstekend Nederlands”

We blijven werken aan een organisatie waar alle talenten zich thuis voelen. Voor een diverse samenstelling van ons team zijn we in het bijzonder geïnteresseerd in kandidaten met een multiculturele achtergrond.

Beschikbaarheid

Je stageperiode kan in overleg worden vastgesteld. In deze periode ben je idealiter tussen de 20 en 40 uur per week werkzaam op ons kantoor in Amsterdam. Twijfel je of het past binnen jouw studie? Neem gerust even contact op met Nancy van Putten (n.vanputten@amnesty.nl)

Wat biedt Amnesty

• Je krijgt een stagevergoeding van € 262,38 (bruto op basis van 40 uur/week).
  • Je maakt een verschil bij een van de grootste mensenrechtenorganisaties ter wereld.
  • Je doet ervaring op bij een professioneel team binnen van een ngo.
  • Je komt terecht in een jong en bevlogen team.

Solliciteren?

Voor meer informatie over deze stageplek kun je contact opnemen met Nancy van Putten (n.vanputten@amnesty.nl) of met Ferhat Kaplan (f.kaplan@amnesty.nl).

Je kunt onderstaand formulier gebruiken om je cv en motivatiebrief naar ons te sturen. De stage start in februari. Reageer voor 24 april om in aanmerking te komen voor een plek. Vanaf 26 april starten de eerste gesprekken.