Van 22 t/m 30 maart 2019 vindt het Movies that Matter Festival, hét internationale film- en debatfestival over vrede en recht, plaats in Filmhuis Den Haag en het Theater aan het Spui.

Stagiair/vrijwilliger marketing & communicatie

De stagiair ondersteunt de afdeling Marketing & Communicatie in de aanloop naar en tijdens het Movies that Matter Festival in Den Haag, dat in 2020 plaatsvindt van 20 t/m 28 maart. Vanaf oktober hebben we weer plek voor een stagiair Marketing & communicatie die ons wil helpen het MtMF20 en de andere events die we organiseren zo goed mogelijk onder de aandacht te brengen.

Taken

• Uitdenken en coördineren van acties naar (potentieel) publiek
  • Monitoren en analyseren van de campagne en verschillende acties
  • Samenstellen en versturen van direct mailings
  • Benaderen en bewerken van doelgroepenbestanden
  • Bijhouden van (pers)publicaties
  • Ondersteuning op het vlak van website, database en social media
  • Algemene ondersteuning op het gebied van marketingcommunicatieactiviteiten

Functievereisten/competenties

• Affiniteit met het medium film en het thema mensenrechten
  • HBO/ Universitair denk- en werkniveau, met bij voorkeur een studieachtergrond op het vlak van journalistiek, communicatie & marketing, film & televisiewetenschappen, media & cultuur, of een maatschappelijke studie
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal
  • Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden in Nederlands en Engels
  • Ervaring en/of affiniteit met vormgeving
  • Resultaatgericht
  • Contactuele vaardigheden
  • Accuratesse
  • Flexibel, zelfstandig en stressbestendig

We bieden

Een leuke dynamische werkomgeving, de kans werkervaring op te doen in een maatschappelijke en culturele organisatie, goede begeleiding. Je ontvangt een stage- of vrijwilligersvergoeding van €150,00 per maand.

Tijd en periode

Het betreft in eerste instantie een functie van 24 uur per week in de periode oktober 2019 – april 2020. Werkdagen in overleg. In februari en maart ben je eventueel 32 uur per week en gedurende de festivalweek fulltime beschikbaar.

Locatie

Ons kantoor is gehuisvest in het pand van Amnesty International, aan de Keizersgracht 177 in Amsterdam. Ten tijde van het festival verhuizen we het kantoor naar Den Haag.

Interesse?

Stuur je sollicitatiebrief plus cv zo snel mogelijk, doch uiterlijk vóór maandag 26 augustus naar info@moviesthatmatter.nl, onder vermelding van Stageplaats Marketing en Communicatie. Je kunt deze richten aan Annika Wubbolt, senior medewerker marketing & communicatie. Voor vragen over deze functie kun je contact opnemen met Annika Wubbolt, via a.wubbolt@moviesthatmatter.nl of telefonisch via 020 280 76 01.