vacature foto
© Amnesty International

Stage Facilitair Management – Inkoopbeleid

Amnesty International werkt voor mensenrechten. Die waarborgen vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid. Amnesty doet onderzoek, voert actie en steunt verdedigers van mensenrechten wereldwijd. Wij zoeken daarom collega’s die diversiteit en inclusie belangrijk vinden. In Nederland telt de organisatie ruim 250.000 leden en donateurs. Op het kantoor in Amsterdam werken 120 betaalde medewerkers en 40 vrijwilligers.

Wij zoeken een stagiaire Facilitair Management – Inkoopbeleid.

Ben je geïnteresseerd in mensenrechten? Wil je meehelpen Amnesty bedrijfsmatig “future proof” te maken, lees dan snel verder.

Het team

Jij maakt onderdeel uit van de afdeling Interne Bedrijfsvoering op het landelijk secretariaat van Amnesty International.

Wat ga je doen?

Je gaat werken aan het opzetten van een inkoopproces en het ontwikkelen van een inkoopbeleid met daaraan gekoppeld het maken van algemene inkoopvoorwaarden. Ook het contractregister en het managen daarvan moet worden vernieuwd. Er is uiteraard ook ruimte om aan een opdracht van school te werken.

Jouw profiel

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair die het leuk vindt om zelfstandig te werken, maar ook in een team, met een open houding en een kritische blik. Je bent communicatief sterk, toont veel eigen initiatief en volgt een HBO-4 opleiding. Dan is dit voor jou de ideale afstudeeropdracht. Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands.

We blijven werken aan een organisatie waar alle talenten zich thuis voelen. Voor een diverse samenstelling van ons team zijn we in het bijzonder geïnteresseerd in kandidaten met een multiculturele achtergrond.

Beschikbaarheid

Je stageperiode gaat 5 – 6 maanden duren en kan in overleg worden vastgesteld. In deze periode ben je idealiter 40 uur per week werkzaam op ons kantoor in Amsterdam en vanuit huis. Twijfel je of het past binnen jouw studie? Neem gerust even contact op met Carine Verveld.

Wat biedt Amnesty

• Je maakt een verschil bij een van de grootste mensenrechtenorganisaties ter wereld.
  • De mogelijkheid om veel te leren en onder begeleiding zelfstandig projecten uit te voeren.
  • Je doet ervaring op bij een professioneel team binnen van een ngo.
  • Je krijgt een stagevergoeding van € 262,38 (bruto op basis van 40 uur/week).

Solliciteren?

Voor meer informatie over deze stageplek kun je contact opnemen met Carine Verveld (c.verveld[at}amnesty.nl) 06 29738727.

Je kunt onderstaand formulier gebruiken om je cv en motivatiebrief naar ons te sturen. Reageer voor 30 oktober om in aanmerking te komen voor een plek. Vanaf 1november starten de eerste gesprekken.