vacature

Projectmanagement Assistent

Amnesty International werkt voor mensenrechten. Die waarborgen vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid. Amnesty doet onderzoek, voert actie en steunt verdedigers van mensenrechten wereldwijd. Wij zoeken collega’s die diversiteit en inclusie belangrijk vinden. In Nederland telt de organisatie ruim 250.000 leden en donateurs. Op het kantoor in Amsterdam werken 120 betaalde medewerkers en 40 vrijwilligers.

Wij zoeken een organisatorisch sterke en punctuele Projectmanagement Assistent, voor 20 uur per week (op maandag, woensdag en vrijdag).

De functie

Onze organisatie is volop in beweging en met de diverse projecten die er momenteel lopen is er behoefte aan breed inzetbare secretariële en administratieve ondersteuning. Dankzij jou kunnen je collega’s zich dagelijks inzetten voor de bescherming van mensenrechten. Amnesty International zoekt een Projectmanagement Assistent die van aanpakken weet en afwisselend inzetbaar is voor onze directie, het bestuur, de ledenraad en de stafleden. In deze rol is het van belang dat je goed en snel kan schakelen tussen de diverse werkzaamheden en dat jij het prettig vindt om te werken in een dynamische werkomgeving. Je rapporteert aan de Manager Bedrijfsvoering.

Jouw nieuwe team

Je gaat onderdeel uitmaken van het Directiesecretariaat. Dit is een betrokken en collegiaal team dat bestaat uit een Directie Assistent en een Management Assistent. Met hen werk je dagelijks samen.

Wat ga je doen?

  • Ondersteuning op projectmatige basis voor verschillende stafleden bij diverse administratieve of organisatorische werkzaamheden;
  • Zelfstandig afhandelen van in- en uitgaand telefoon- en mailverkeer en correspondentie;
  • Het organiseren, plannen, voorbereiden en notuleren van bijvoorbeeld bestuurs- of ledenvergaderingen, trainingen en bijeenkomsten (op zowel interne als externe locaties). Deze vergaderingen vinden meerdere keren per jaar plaats in de avonduren of in het weekend;
  • Bewaken van de afhandeling van afspraken en actiepunten;
  • Ontvangst van gasten, het voorbereiden en de verzending van de bijbehorende vergaderstukken, het verzorgen, boeken en organiseren van reizen, zorgdragen voor het afhandelen van nota’s en declaraties, het regelen van bloemen en cadeaus bij gelegenheden en het bestellen van catering, zaalhuur en andere facilitaire benodigdheden. Amnesty International is maatschappelijk betrokken, wij gebruiken vegan/duurzame cateraars, duurzame relatiegeschenken of kopen lokaal in;
  • Bij afwezigheid van collega’s binnen het Directiesecretariaat vervang je elkaar.

Jouw profiel

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van de Engelse taal;
  • 3-5 jaar ervaring in een ondersteunende functie op gebied van secretariaat/projectsupport;
  • Goede beheersing van MS Office (Outlook, Sharepoint, Excel) en andere relevante software zoals iBabs;
  • Je houdt van organiseren en bent secuur, servicegericht en sociaal. Je toont initiatief en hecht veel waarde aan integriteit;
  • Je bent een teamspeler en positief ingesteld;
  • Je bent begaan met mensenrechten en het werk van Amnesty International.

Als Amnesty International Nederland willen wij een afspiegeling zijn van de samenleving. Daarom hechten wij waarde aan het optimaal benutten van perspectieven en achtergronden van onze medewerkers.

Wat bieden wij?

We bieden een contract voor bepaalde tijd voor 20 uur per week. Start zo spoedig mogelijk.

De arbeidsvoorwaardenregeling van Amnesty International, afdeling Nederland is van toepassing. Het salaris bedraagt bij indiensttreding minimaal € 3.557,11 en maximaal € 4.742,82 bruto per maand bij een 40-urige werkweek. Wij bieden een informele werksfeer, enthousiaste collega’s en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals; professionele ontwikkeling, flexibele werktijden, thuiswerken en meer.

Contactgegevens

Voor meer informatie over de functie kun je op werkdagen contact opnemen met Carolien Halfhuid: c.halfhuid(at)amnesty.nl of telefoon:06-26609913

Je sollicitatiebrief en CV ontvangen wij graag uiterlijk 24 september 2023. Je kunt gebruik maken van het sollicitatieformulier voor deze functie hieronder. De brief kan worden gericht aan aan Soraya Kanhai, manager Bedrijfsvoering.