Kantoor van Amnesty Nederland in Amsterdam

Medewerk(st)er Receptie

De receptie van Amnesty International op de Keizersgracht in Amsterdam wordt verzorgd door een team van vrijwillige medewerkers. Ze zijn het visitekaartje van Amnesty Nederland en de huurders in het pand, zoals Dance4Life en Movies that Matter. De medewerk(st)er zorgt niet alleen voor een goede verwerking van de telefonische contacten, maar ook voor een correcte en gastvrije ontvangst van bezoekers.

Je activiteiten

Telefonie:

• Bedienen van de telefooncentrale
  • Aannemen, doorverbinden en afhandelen van binnenkomende gesprekken
  • Aannemen, noteren en doorsturen van berichten
  • In gang zetten van veiligheids- en calamiteitenprocedures (BHV)
  • Licht administratieve werkzaamheden, zoals postbehandeling of eenvoudig typewerk

Ontvangst bezoekers:

• ‘Visitekaartje’ van de organisatie en huurders
  • Ontvangst, registratie en aanmelden van bezoekers
  • Toezien op een correcte toepassing en bewaking door gebruikers van alle beveiligingsvoorschriften.

Je profiel

• Een dienstverlenende houding: open, geïnteresseerd, vriendelijk, geduldig
  • Ervaring als gastvrouw/-heer, receptionist en/of telefonist
  • Goede mondelinge kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Stressbestendig
  • Doortastend
  • Representatief
  • Zelfstandige werkhouding
  • Minimaal MBO/MBO+ werk- en denkniveau
  • Vaardigheid met Office 365 en Skype for Business
  • Minimaal 2 dagdelen per week beschikbaar, flexibel in te delen

En natuurlijk heb je hart voor de mensenrechten. We zijn in het bijzonder geïnteresseerd in kandidaten met een bi-culturele achtergrond.

Wat biedt Amnesty

Een zinvolle en leerzame functie in een prettige werksfeer, waarbij je op het kantoor van Amnesty in Amsterdam aanwezig bent. Je krijgt een mentor die jou bij je activiteiten en ontwikkeling begeleidt. Alle regelingen voor vrijwilligers zijn vastgelegd in het Vrijwilligershandboek voor het Landelijk Secretariaat, zoals de reiskostenvergoeding, een WA/Ongevallen verzekering, en een gratis lunch.

Sollicitatie

Voor inhoudelijke vragen met betrekking tot de functie kun je contact opnemen met de coördinator van de receptie, Rob Schippers (r.schippers@amnesty.nl), of telefoonnummer 020-6264436. Je sollicitatiebrief en Curriculum Vitae ontvangen wij graag uiterlijk 31 juli 2018, waarbij je gebruik kunt maken van onderstaand sollicitatieformulier.