vacaturebeeld
© Amnesty International

Medewerker service center

Amnesty International werkt voor mensenrechten. Die waarborgen vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid. Amnesty doet onderzoek, voert actie en steunt verdedigers van mensenrechten wereldwijd. Wij zoeken daarom collega’s die diversiteit en inclusie belangrijk vinden. In Nederland telt de organisatie ruim 250.000 leden en donateurs. Op het kantoor in Amsterdam werken 120 betaalde medewerkers en 60 vrijwilligers.

In verband met overdracht van werkzaamheden zoeken wij een tijdelijke

Medewerker service center

Voor 16 uur per week

De functie

Als medewerker service center draag je organisatorisch, uitvoerend en inhoudelijk bij aan de werkzaamheden van het team. Concreet voer je diverse werkzaamheden uit die in het teken staan van onze service aan mensen die actief zijn voor Amnesty (activisten). Je denkt ook mee hoe de werkzaamheden dienen te worden uitgevoerd en of dit efficiënter kan.

Afdelingsinformatie

De werkzaamheden worden uitgevoerd vanuit het Service Center. Het team maakt onderdeel uit van de afdeling Fondsenwerving & Marketing, maar verricht werkzaamheden ten bate van de hele organisatie.

Wat ga je doen?

• Je verricht ondersteunende werkzaamheden die door het service center worden uitgevoerd voor de afdeling Mobilisatie & Actie;
  • Hierbij gaat het zowel om administratieve taken, het beantwoorden van vragen van activisten (e-mail en telefoon), zaken regelen, en waar nodig het proactief benaderen van mensen;
  • Je denkt mee over het beter en efficiënter uitvoeren van deze taken;
  • Je speelt een rol in de communicatie met andere afdelingen binnen Amnesty;
  • Waar relevant onderhoud je contacten externe contacten;
  • Je monitort en evalueert de ondernomen activiteiten en draagt zo bij aan de verdere ontwikkeling van het werk.

Wie ben jij?

• Naast een mbo werk- en denkniveau heb je werkervaring die aansluit bij de werkzaamheden;
  • Je hebt een hands on mentaliteit en maakt graag dingen goed af;
  • Je werkt nauwkeurig, draait je hand niet om voor administratieve processen en systemen, maar denkt ook graag creatief mee over hoe werkzaamheden te verbeteren;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed, bent communicatief en hebt affiniteit met het werk van Amnesty International;
  • Je bent bereid om de 16 uur die je werkt flexibel in te zetten.

Wij blijven werken aan een organisatie waar alle talenten zich thuis voelen. Voor een diverse samenstelling van ons team zijn we in het bijzonder geïnteresseerd in kandidaten met een multiculturele achtergrond.

Arbeidsvoorwaarden

We bieden een contract voor bepaalde tijd tot en met eind december 2021 voor 16 uur per week (bij voorkeur per direct).

De arbeidsvoorwaardenregeling van Amnesty International, afdeling Nederland is van toepassing. Het salaris bedraagt bij indiensttreding minimaal € 2.953,54 en maximaal € 3.938,05 per maand bij een 40-urige werkweek. Wij bieden een prettige werksfeer en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Contactgegevens

Voor meer informatie over de functie kun je op werkdagen contact opnemen Simone Appelman, manager Mobilisatie & Actie: s.appelman [at] amnesty.nl of Shirley van der Heiden, coördinator service center: s.vanderheiden [at] amnesty.nl of 020-7733519.

Je sollicitatiebrief en CV ontvangen wij graag uiterlijk donderdag 13 mei a.s. Je kunt gebruik maken van het sollicitatieformulier hieronder. De brief kun je richten aan Simone Appelman, manager Mobilisatie & Actie.

De eerste gespreksronde vindt plaats in de week van 17 mei. De kandidaten die hiervoor worden uitgenodigd, worden hierover tijdig geïnformeerd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.