© Amnesty International

Medewerker database beheer

Amnesty International werkt voor mensenrechten. Die waarborgen vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid. Amnesty doet onderzoek, voert actie en steunt verdedigers van mensenrechten wereldwijd. Wij zoeken daarom collega’s die diversiteit en inclusie belangrijk vinden. In Nederland telt de organisatie ruim 250.000 leden en donateurs. Op het kantoor in Amsterdam werken 120 betaalde medewerkers en 40 vrijwilligers.

In verband met het uitbreiden van ons team zoeken wij een Medewerker database beheer, voor 28 uur per week.

Functie en werkzaamheden

Voor Amnesty International zijn de gegevens in onze Salesforce database van essentieel belang. Het is de basis voor alle contacten met leden, donateurs en ‘leads’. Zo wordt Salesforce bijvoorbeeld gebruikt om leden en donateurs te benaderen voor deelname aan acties of om hun financiële bijdrage te verhogen. Daarnaast bevat het de gegevens van activisten die essentieel zijn voor steun aan onze acties.

In deze rol ben je medeverantwoordelijk voor een optimale en actuele database waar alles tot in detail is verwerkt en het begeleiden van gebruikers bij het gebruik van de database en het helpen opstellen van wijzigingsvoorstellen.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het functionele beheer van gegevens in de aan Salesforce gekoppelde systemen Kentaa, CM en Magento. Je ondersteunt de interne eigenaren van deze systemen bij het beheer en bewaakt mede de integriteit van het geheel aan systemen.

Concreet ga je aan de slag met:

· Databeheer

• Ondersteunen van de databasemanager Salesforce bij functioneel beheer Salesforce en bijbehorende apps
  • Functioneel beheer van datasystemen zoals Kentaa, CM, Magento
  • Zorgdragen voor deduplicatie van gegevens
  • Maken en beoordelen van selecties

· Gebruikersondersteuning

• Eerste aanspreekpunt voor gebruikers Salesforce
  • Eerste aanspreekpunt voor interne eigenaren van Kentaa, CM, Magento
  • Ondersteunen bij toetsen en testen van nieuwe functionaliteit

Afdelingsinformatie

Deze functie is belegd bij de afdeling Fondsenwerving & Marketing in het datateam. Het datateam bestaat uit een informatiemanager, business analist, databasemanager Salesforce, technisch databasebeheerder en data-analist. Met hen werk je nauw samen aan het beheer van alle data systemen binnen Amnesty. Je legt verantwoording af aan de informatiemanager.

Jouw profiel

• HBO- werk- en denkniveau en bij voorkeur een opleiding op het gebied van informatica dan wel databasebeheer
  • Minstens 3 jaar ervaring als database medewerker bij voorkeur met Salesforce
  • Kennis van Kentaa, CM, Collectekracht, Magento is een pré

Jouw persoonlijkheid

• Je bent pragmatisch, analytisch en proactief;
  • Je kunt goed luisteren en naar de wensen van gebruikers en helder communiceren;
  • Je kunt planmatig en projectmatig werken;
  • Je kunt goed prioriteiten stellen.

We blijven werken aan een organisatie waar alle talenten zich thuis voelen. Voor een diverse samenstelling van ons team zijn we in het bijzonder geïnteresseerd in kandidaten met een multiculturele achtergrond.

Arbeidsvoorwaarden

De aanstelling is voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar voor 28 uur per week.

De arbeidsvoorwaardenregeling van Amnesty International, afdeling Nederland, is van toepassing. Het salaris bedraagt bij indiensttreding minimaal € 3.308,70 en maximaal € 4.411,60 bruto per maand bij een 40-urige werkweek. Wij bieden een prettige werksfeer en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Contactgegevens

Voor meer informatie over de functie kun je op werkdagen contact opnemen met Bart van Kuijk, manager Fondsenwerving & Marketing: b.vankuijk@amnesty.nl of tel. 06-28883825.

Je sollicitatiebrief en CV ontvangen wij graag uiterlijk zondag 20 juni a.s. Je kunt gebruik maken van het sollicitatieformulier voor deze functie hieronder. De brief kan worden gericht aan Bart van Kuijk, manager Fondsenwerving & Marketing.

De eerste gespreksronde vindt plaats in de week van 21 juni a.s. en de tweede gespreksronde in de week van 28 juni a.s. De kandidaten die hiervoor worden uitgenodigd, worden hierover tijdig geïnformeerd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.