© Ozgur Dogan

Petitie tegen Kindhuwelijk

Amnesty’s afdeling Educatie biedt petities aan die speciaal gericht zijn op een jongere doelgroep. De informatie op deze petities is vereenvoudigd en er worden minder (persoons)gegevens op achtergelaten (alleen voornaam en leeftijd) dan op petities voor volwassenen. Meer specifieke informatie over onze jongerenpetities en de omgang met persoonsgegevens is terug te vinden in onze Q&A Jongerenpetities en onze Voorwaarden Jongerenpetities.

Ieder petitievel biedt ruimte voor 11 handtekeningen. Het is  mogelijk om extra petitievellen aan te vragen voor leerlingen en studenten zodat zij zelf langs de deuren kunnen om handtekeningen op te halen. Bij iedere bestelling biedt Amnesty plaktatoeages aan met de tekst Fighting Bad Guys since 1961, zodat de leerlingen en studenten kunnen laten zien dat ze de petitie getekend hebben.

Houd alsjeblieft rekening met een levertijd van circa tien werkdagen.

NB voor bestellingen met bestemming België dient u te bestellen via onze collega’s in Vlaanderen via amnesty@aivl.be

• Ik ben:
  • Gegevens Postadres

• Gegevens School

Blijf op de hoogte van alles wat we doen via instagram!