Online collecte 2021
© Amnesty International

Collecteweek 2021

De eerste volledige online collecteweek 2021 zit erop. Wat hebben we een fantastische opbrengst. De stand op dit moment is € 587.063,-. Een bedrag waar we zeer trots op zijn.

In de aanloop naar de collecte 2021 hebben wij vanuit het oogpunt van veiligheid van onze collecte-vrijwilligers en de mensen bij wie zij aan de deur komen, besloten de collecte volledig digitaal te houden. Dat was even slikken, want jaarlijks levert de collecte maar liefst € 1.200.000 op. Met dat geld kunnen wij opkomen voor mensen die ten onrechte gevangenzitten, worden gemarteld of worden gediscrimineerd om wat ze zeggen of wie zij zijn.

We bedanken de collectanten en de gevers van harte dat zij van de online collecte een groot succes maakten. Samen maken we de wereld rechtvaardiger.

Help jij ons volgend jaar met collecteren?

Graag laten we weten dat ook jouw inzet er echt toe doet. We gaan er vanuit dat we in 2022 een mooie combinatie kunnen maken van het traditionele huis-aan-huis collecteren en online collecteren. Sta je nog niet geregistreerd als collectant? Meld je dan nu alvast aan. Dankjewel.

Ik meld mij aan als collectant

Hulp nodig?

Heb je vragen over de collecte of hulp nodig, bijvoorbeeld bij het aanmaken van een digitale collectebus? Neem dan contact met ons op. Stel je vraag via ons contactformulier of neem direct telefonisch contact met ons op: 020-6264436 – kies optie 3 in menu. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.