© Amnesty International

Schrijfmarathon 2017

Bedankt voor jullie harde werk. Of je nou thuis of op school schreef, of op een van de 600 locaties in het land of zelf een Schrijfmarathon organiseerde. Dankzij jullie wordt onze Schrijfmarathon elk jaar groter en kunnen we een grotere vuist maken tegen onrecht in de wereld. Na 10 december is het nog steeds mogelijk om in actie komen. Kijk wat je nu nog kan doen.

Schrijf online een brief!

Kom naar een schrijfevent

Je kunt na 10 december nog op een paar plekken terecht om samen schrijven met anderen. Je kunt schrijven in bibliotheken, scholen, buurthuizen, boekenwinkels, gemeentehuizen en op ons kantoor in Amsterdam. Op veel plekken wordt rondom het schrijven vanalles georganiseerd: debatprogramma’s, muziek, theater en nog veel meer.

Kijk waar je kunt schrijven
© Amnesty International

Organiseer een schrijfmarathon op school

Ook na 10 december is het nog mogelijk om een Schrijfmarathon te organiseren op school. Wil jij met jouw school ook meedoen? Voor de bovenbouw van het basisonderwijs en het voortgezet onderwijs hebben we uitgebreide schrijfpakketten gemaakt. Meld je aan en ons educatieteam helpt je verder met het organiseren van jouw event.

Meer info Geef je op Bestel actiemateriaal

Waar kan ik terecht met vragen?

Bij het team van de schrijfmarathon: schrijfmarathon@amnesty.nl, 020 7733 500.