Amnesty Nijmegen zoekt een nieuwe penningmeester

Scholengroep Zwolle zoekt penningmeester!

Wil jij je op lokaal niveau inzetten voor de bescherming van mensenrechten en het bestrijden van mensenrechtenschendingen? Zoek je vrijwilligerswerk dat veel voldoening biedt, heb je creatieve ideeën voor activiteiten, ben je een organisatietalent of wil je dit graag ontwikkelen? Dan maken we graag kennis met jou. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste penningmeester. Doe mee!

Amnesty International in Zwolle

De lokale groep van Amnesty International in Zwolle bestaat uit een kerngroep die de activiteiten organiseert, en een scholengroep die gastlessen geeft op basisscholen en middelbare scholen. Kijk eens op https://zwolle.amnesty.nl/

Wat ga je doen?

Als penningmeester beheer je de financiën van de groep. Je bent in staat om het beleid te vertalen naar geld. De penningmeester is verantwoordelijk voor de boekhouding en de financiële transacties. Als lid van de scholengroep kun je de volgende kwaliteiten inzetten en/of ontwikkelen:
• je verdiepen in mensenrechtenschendingen en de acties die Amnesty International daartegen voert
• mensenrechten met enthousiasme uitdragen aan anderen en hen uitnodigen een bijdrage te leveren aan de acties
• maandelijks overleggen.

Wat bieden wij?

• vrijwilligerswerk dat je veel voldoening biedt
• binnen een hecht en gevarieerd team

Aanmelden (of eerst even erover praten): neem contact op met onze contactpersoon Marjan Penterman:

marjan.penterman@gmail.com