Write for Rights op School

Fijn dat jullie school meedoet met Write for Rights!

Dankzij de hulp van jouw school, maken we impact en krijgen we mensen vrij. En dat is hard nodig. Bedankt! Bestel je materialen via onderstaand formulier.

Iedere deelnemende klas krijgt een klassenpakket. Hierin zit:

1. Begeleidende brief
  2. Lesbrief
  3. 2 stuks A3-posters
  4. 1 set succesposters
  5. Opvouwbare brievenbus
  6. 3 jongerenpetities

Als je bestelt voor jouw school is het belangrijk om te weten dat je voor iedere 5 leerlingen een leerlingenpakket ontvangt. Hierin zit:

Voor de basisschool:

• 3 x 5 blanco groetenkaarten
  • 5 onderleggers met uitleg over Write for Rights en de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens
  • 5 voorbeeldgroetenkaarten voor de mensen voor wie we schrijven
  • 5 pennen

Voor de VO-scholen en mbo’s:

• 1 set schrijfmateriaal: 5 x voorbeeldbrieven en voorbeeldgroetenkaarten, 5 blanco schrijfvellen en 5 onderleggers met uitleg over Write for Rights en de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens
  • 3 x 5 blanco groetenkaarten
  • 5 pennen

Let op: de materialen worden vanaf 1 november verstuurd!

• Ik ben
  • Ik bestel voor
  • Onze gastdocenten geven graag (en kosteloos) een les over Write for Rights en begeleiden de leerlingen met het schrijven. Dit kan online of fysiek in de klas. Let op: je moet de gastles wel vier weken van tevoren aanvragen en we kunnen niet garanderen dat we een gastdocent aan de les kunnen koppelen. En, docenten moeten de materialen zelf bestellen, ook als er een gastles geboekt wordt.
  • Ik wil een Write for Rights gastles boeken met:
  • Dit jaar is het mogelijk om van Write for Rights op School, een sponsoractie te maken. Mogen wij contact met je opnemen om te bespreken hoe we hier samen een groot succes van kunnen maken?
  • Ik wil meer informatie over de sponsoractie voor Write for Rights op School

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.