Start jullie inzamelingsactie voor Write for Rights op School

Elk jaar in december klimmen duizenden mensen in de pen of het potlood. Dat doen ze om op te komen voor mensen wie onrecht is aangedaan en hen een hart onder de riem te steken. Dit leidt jaarlijks tot honderdduizenden prachtige steunbetuigingen en oproepen aan overheden om verandering teweeg te brengen.

Je kunt je vast wel voorstellen dat het veel geld kost om al die brieven, kaartjes en tekeningen op de plek van bestemming te krijgen en om de mensen voor wie we schrijven bij te staan. Daarom is het dit jaar voor het eerst mogelijk om van jouw Write for Rights op School een inzamelingsactie te maken.

Hoe het werkt

Er zijn oneindig veel mogelijkheden om van jullie inzamelingsactie een succes te maken. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om leerlingen zich te laten sponsoren per brief, kaart, (geschreven) uur of tekening, maar misschien hebben jullie wel andere ideeën om zoveel mogelijk geld in te zamelen met jullie Write for Rights op School. Laat op onderstaand formulier je gegevens achter en wij nemen contact met je op om binnen 5 minuten een actiepagina op te zetten waar veilig op gedoneerd kan worden. Zo kunnen we samen van jullie inzamelingsactie een groot succes maken. Elke inzamelingsactie, groot of klein, een beetje ludiek of juist compleet maf vinden wij fantastisch en we zijn blij met elke bijdrage!

• Gegevens

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.