Een feestelijke bijeenkomst van het Netwerk voor de vrede

Amnesty Rotterdam zoekt evenement-coördinator

wisselend aantal uur per week – vrijwilligersfunctie, in Rotterdam

Ben je creatief en organisatorisch sterk? Meld je dan nu aan als evenement-coördinator bij Amnesty Rotterdam.

Duizenden slachtoffers van vervolging, discriminatie en marteling putten hoop uit de acties van Amnesty. Actieve vrijwilligers maken deze acties mogelijk. Het vrijwilligersteam in Rotterdam zoekt iemand die het team kan versterken en een leidende rol kan spelen in het selecteren en uitvoeren van evenementen.

Amnesty Rotterdam bestaat nog niet lang. Het is een diverse, dynamische groep. Onze kerntaak is de traditionele Amnesty-activiteiten uitvoeren, maar ook aansluiting vinden bij de bewoners van Rotterdam. Hiertoe willen we verbinding zoeken bij lokale partners. Wij zoeken iemand deze leidende en verbindende rol kan pakken.

Wat vragen wij?

• Creativiteit en organisatietalent
  • Ervaring met projectmatig werken
  • Flexibele beschikbaarheid
  • Goede bereikbaarheid per e-mail
  • Tijdsinvestering is wisselend
  • Amnesty is een diverse organisatie, wij zoeken mensen met verschillende achtergronden.

Wat bieden wij?

• Nuttige werkervaring
  • Leuke, informele werksfeer waar eigen inbreng wordt gewaardeerd
  • Zinvolle invulling van je vrije tijd
  • De mogelijkheid kennis op te doen over mensenrechten
  • Groeimogelijkheden

Interesse?

Lijkt het je leuk om onze werkgroep te komen versterken of wil je eerst meer weten? Stuur dan een mailtje naar info@rotterdam.amnesty.nl. Wij nemen dan contact met je op!