© Foto ANEFO

Amnesty groep Delft zoekt groepscoördinator/ voorzitter

Enkele uren per week – vrijwilligersfunctie – omgeving Delft

Amnesty groep Delft is dringend op zoek naar een groepscoördinator/ voorzitter. We zoeken iemand met affiniteit voor Amnesty, mensenrechten en die het leuk vindt om met mensen in een groep te werken en aanspreekpunt te zijn voor de groep.

Wie zoeken we?

Iemand die zich wil inzetten voor mensenrechten en daarbij affiniteit heeft met coördineren, het omgaan met mensen en zorgen dat samen met andere leden activiteiten van de grond komen. Tevens ben je het algemene aanspreekpunt voor de groep en beheer je de groepsmailbox.

Wat vragen we?

• Gevoel voor omgaan met mensen en organisaties
  • Beheren van de mailbox en beantwoorden van vragen en mails (aanspreekpunt)
  • Contacten onderhouden met Amnesty Nederland en andere belangengroepen en organisaties
  • Opstellen van agenda en voorzitten van groepsvergaderingen (1x per maand)
  • Zorgen dat de groep kan functioneren

Wat bieden we?

Aangezien groep Delft op dit moment vrijwel inactief is zal er eerst naar nieuwe leden moeten worden gezocht om de activiteiten te kunnen organiseren. Het kennismaken met potentieel nieuwe leden is dan ook waarmee de nieuwe groepscoördinator/ voorzitter zich allereerst mee zal bezighouden. Op dit moment is de samenwerking met het filmhuis Lumen voor Movies that Matter de enige activiteit van de groep.

Voor meer informatie stuur een mail naar contact@delft.amnesty.nl of groepdelft@gmail.com.