Doe mee aan onze Mensenrechtendialoog en ga online in gesprek over verschillende thema’s

Doe mee aan Amnesty’s online Mensenrechtendialoog en ga wekelijks in gesprek met anderen over verschillende mensenrechtenonderwerpen.

Vind je het leuk om met anderen in gesprek te gaan over thema’s als discriminatie & racisme, vluchtelingen & migranten of veiligheid & mensenrechten? Dan kun je nu deelnemen aan onze nieuwe online mensenrechtendialogen.

Deze dialogen duren ongeveer een uur en vinden wekelijks plaats. Met maximaal twaalf deelnemers is er eerst een algemeen gedeelte, waarna we in outbreak-rooms in kleinere groepen verder doorpraten. Alles gebeurt onder leiding van onze gespreksleiders. Als een groep vol zit, kun je je aanmelden voor de sessie de week erna. Kom in actie en praat mee!

Meedoen

Op onderstaande data en tijden vinden de online dialogen plaats. Als je interesse hebt om mee te doen, stuur dan een e-mail. De Zoom-link voor deelname krijg je na aanmelding toegestuurd.

Alle online dialogen voor dit jaar zijn vol. Wil je toch een online dialoog bijwonen dan kun je je aanmelden. Je komt dan op een wachtlijst. Aanmelden via dialoogdg@amnesty.nl.