WhatsAmnesty

Wil je als eerste op de hoogte zijn van de acties en activiteiten van Amnesty bij jou in de buurt? Meld je dan aan voor de Amnesty WhatsApp Service!

Welke berichten ontvang ik?

De berichten die je ontvangt, hebben te maken met Amnesty’s lokale inzet. Zo laten we je bijvoorbeeld weten wanneer wij bij jou in de buurt actievoeren, wanneer we een lezing, evenement of een schrijfmarathon organiseren, of wanneer we goed nieuws te melden hebben omdat iemand vrijgekomen is. Je ontvangt maximaal twee berichten per maand. Als de activiteit je aanspreekt, kan je ervoor kiezen om mee te doen door een berichtje naar hetzelfde nummer te sturen. Zo kun je aan Amnesty’s werk bijdragen op de manier die het beste bij je past.

Hoe meld ik mij weer af?

Afmelden kan elk moment. Het enige wat je hoeft te doen is de woorden ‘Amnesty UIT’ naar hetzelfde nummer te sturen. Dan verwijderen wij je uit de lijst

Wat is het verschil met een WhatsApp-groep?

We maken gebruik van de broadcast list van WhatsApp. Dat betekent dat je alleen onze berichten ziet, en niet die van alle andere mensen in de lijst. Dat is anders dan een WhatsApp groep. Daarnaast werkt het dus ook zo dat als jij zelf een bericht stuurt, alleen de beheerder dit bericht ontvangt.

Hoe zit het met mijn privacy?

Wij vinden jouw privacy erg belangrijk en gaan zorgvuldig met jouw persoonsgegevens om. In ons privacy-beleid staat precies wat jij van ons kunt verwachten en aan welke regels we ons houden. We zullen je contactgegevens alleen opslaan om je berichten te sturen. We zullen je data nooit delen met anderen, of koppelen aan andere databestanden. De berichten die jij ons stuurt, bewaren we maximaal drie maanden.

Aanmelden WhatsAmnesty

Geïnteresseerd? Meld je nu aan en raak vrijblijvend betrokken bij Amnesty bij jou in de buurt.

Hieronder vind je de deelnemende groepen. Sla het nummer op in je contactenlijst en WhatsApp ‘Amnesty AAN’ om je aan te melden. Als je WhatsApp hebt gedownload op je telefoon, tablet of computer kun je je ook aanmelden door op de onderstaande links te klikken.

Nijmegen 06-82704146, of klik hier
Culemborg 06-10936248, of klik hier